שיחת סיכום

הקרון היה ריק יחסית,
הדרך לתל אביב התקדמה כהרגלה בעצלתיים של בוקר,
איש איש וטלפונו, איש איש וענייניו
ורק הוא, לבוש בחליפה מהודקת, מנהל שיחה ערה, ערה במיוחד לשעת בוקר מוקדמת זו, משוחח עם עורך הדין שלו, כך מסתבר
שואל תחילה לשלומו במסגרת הנימוס הנדרש וניגש מיד לעניין שלשמו התקשר
"הצוואה שלי, אתה שומע שאול?" הוא עוצר לרגע לבדוק שעורך הדין מצידו השני של הקו ערני מספיק לצורך השיחה שעמדו לנהל
"בכל מקרה" הוא ממשיך, כנראה מקבל את אישורו של עורך הדין לכך שהוא מאזין ברמת הקשב הנדרשת.
"הכי חשובה לי רבקה שלי, הכי חשוב לי שיהיה לה ממה לחיות, שהיא לא תשאר ככה, אתה יודע, בלי שיהיה לה כל מה שהיא צריכה ואוהבת ורגילה לקבל"
עורך הדין כנראה ממשיך ומאשר את הנאמר אבל האיש בחליפה השחורה לא מרפה
"הכל אני רוצה שיהיה לה בדיוק כמו שהיא רגילה, שהיא תוכל ללכת לתאטרון, לסדר ציפורניים, לשתות קפה עם חברות" הוא נאנח קלות ממשיך מיד לפרט
את כל מה שאוהבת לעשות רבקה שלו, "אני רוצה שהיא תוכל לקנות מתנות יפות נכדים כמוש היא רגילה, לנסוע לחוץ לארץ כמו שהיא רגילה, לקנות לעצמה תכשיט יפה
כמו שהיא רגילה לקבל ממני בכל יום הולדת ויום נישואים ולפעמים סתם בימים שמתחשק לי להזכיר לה כמה אני אוהב אותה".
עורך הדין המנומנם בוודאי הנהנן בצידו השני של הקו, מרגיע אותו כנראה, מבטיח שכך יהיה
שרבקה שלו תמשיך לחיות בדיוק כמו שהיא רגילה, שהכל יהיה לה, תכשיטים ונסיעות לחו"ל ובילויים עם חברות
הוא שאל עוד כמה שאלות מעשיות, סיים את השיחה בתודה ועוד נדבר על זה ושקע בחזרה בעיתון שהיה מונח בחיקו
אבל אני
לא יכולתי שלא לחשוב
שלרבקה שלו, גם אם יהיה לה את כל מה שהיא אוהבת ורוצה ורגילה לקבל
את העיקר לא יהיה לה
לא יהיה לה אותו

16649095_10211963038569569_5888533758965255325_n

להשאיר תגובה

