החלטות מסתובבות

אני דווקא רציתי ללכת לאולפנא. הייתה לי תקופה כזו בחיים, בערך בין גיל חמש עשרה לשמונה עשרה וקצת לפני שהתגייסתי. אחר כך זה עבר לי,  אבל אז הייתי עמוק בעניין ורציתי לעבור מהתיכון שלא היה מספיק דתי לטעמי אל האולפנא הקרובה למקום מגורי. אז רציתי. ההורים שלי חשבו אחרת, וניסו להסביר לי למה זה פחות יתאים לי ואני התלבטתי אבל בסוף הקשבתי וקיבלתי את דעתם ונשארתי בתיכון הרגיל והשאר היסטוריה.

אבל ההיסטוריה פעמים רבות כידוע חוזרת על עצמה, ובימים אלה, שבהם אני מגדלת ילדים, אני מוצאת את עצמי לעיתים שוב באותם צמתים, הפעם מזווית ההורה האחראי, שצריך לעזור לילד שלו למצוא את הדרך המתאימה לו. כי זה כנראה חלק מהגדרת התפקיד.

options

ועכשיו בימים האחרונים אנחנו שוב בצומת הזו שנקראת בחירת בית ספר וכדי לדעת מה לייעץ ולאן לכוון את הילד השלישי,  הייתי רוצה להכניס לאיזו אפליקצייה את הנתונים. אחר כך להתרווח לרגע בכורסא ולהמתין בזמן שזו תחשב חישובים, תעשה כל מיני רעשים של עיבוד נתונים ותוציא פלט קצר שעליו כתובה התשובה.

אבל זה כנראה לא יקרה, לפחות בעתיד הקרוב ובנתיים, עד שתהיה אפיקצייה כזו אני יכולה רק לחבר בין מה שנראה לי נכון ומתאים לכל ילד ואז לעשות כמיטב יכולתי ולעזור לו לכוון את עצמו למקום הכי נכון עבורו. ואז להתפלל….

להשאיר תגובה

