אני רק חבילה

מסקנות מביקורי בשבוע האחרון בארבע מתוך חמשת סניפי הדואר המוכרים לי במודיעין – כדי לשלוח את הספרים למזמינים:

1. כולם עמוסים באותה מידה בין השעות ארבע לשש אחר הצהריים ואני כבר יודעת לחשב במהירות מרשימה את הפער בין המספר שלי – שהוא באזור ה- 198 למספר של זה שסוף סוף הגיע תורו , בסביבות ה- 163 בכל פעם מחדש.

2. כל הממתינים עצבניים באותה מידה, לפחות בהתחלה, אחרי כמה דקות של השלמה עם המצב נוצרות לעיתים שיחות משעשעות ואפילו תחושה של שותפות גורל זמנית.

3. אחרי עוד כמה דקות ארוכות כאלה מתרחשים אפילו אירועים נחמדים כמו ההסכמה הגורפת של כולנו, בלי המתנה לקולות החיילים, לאפשר לאמא המתחננת לשלוח חבילה לבנה החייל ולעקוף אותנו בתור – לפני שאיש החבילות ייקח את השק העמוס של אותו יום.

אלה המסקנות העיקריות בשלב זה.

בשבוע הקרוב אנסה לגוון ולהגיע לסניף הקרוב מאוחר יותר ולסניף הרחוק מוקדם יותר. אולי זה ישנה משהו, כנראה שלא, אבל לפחות יצא לי לפגוש אנשים חדשים.

package

להשאיר תגובה

